вторник, 30 декабря 2014 г.

"Happy New 2015 Year!!!"

      I am a person of two parts, extremes, two different "poles": I like some cute things, Vintage things, bright unusual pictures, Boho style and at the same time I adore music, hard music, Gothic, dark paintings and the night time. By the way, as for my feelings' way and attitude to something or someone , I'm same "double-pole". And I can't do anything with it!
So,  here're my New Year cuties for you, my postcards "Happy New Year!!

      I wish you all Happy New Year and only all the most bright, kind and cherished dreams come true!! Love and Peace to Everyone!

Russian:
      Я человек двух крайностей, двух разных полюсов, мне нравятся всякие милости,  винтажные штучки, радужные необычные картинки, стиль Бохо и в то же время я обожаю тяжелую музыку, готику, мрачную живопись и ночь. Кстати, в своих чувствах, отношении к чему-либо или кому-либо , я так же "двухполюсная" и, я ничего не могу с этим поделать!
Так что принимайте от меня новогодние милости, мои открыточки "С Новым Годом!"

     Я поздравляю всех вас с Новым Годом!! И желаю исполнения лишь самых добрых, светлых, заветных желаний!!Всем Любви и Мира!! 


 =