суббота, 26 декабря 2015 г.

"What I Saw In The Sky."

 
      To make photos of the sky is my favorite habit, I always see something in clouds: some forms, some creatures, characters and signs.
Lately I decided to draw little series of photo-pictures to share with you those things which the sky shows me.

      Фотографировать небо - моя любимая привычка. Я всегда вижу что-то такое в облаках: какие-то формы, существ, персонажей и знаки.
Недавно я решила нарисовать серию фото-картин, что бы поделиться с вами тем, что показывает мне небо.

Original



Original

                                                   Original


Original
                                                      Original

Original
All the photos are made by me too. And now I have an idea to collect other the most strange and interesting photos of clouds I saw and share here in my next article.

Все фотографии сделаны так же мной. И теперь у меня возникала идея собрать другие наиболее необычные и интересные фотографии облаков и вновь поделиться ими здесь в моей следующей статье.